Noname21 öncelikle umarım 2 haftadır otrivine kullanmıyorusnızdur inşallah çünkü çocuklarda bu kadar uzun kullanılması önerilmiyor..kızıma 7 yaşında deri testi yaptırdım..tüm polen ve yeşilliklere,zeytin ağacı yaprağına, köpek tüyüne, bal arısına alerjisi çıktı..ilaç burun spreyi ve nefes açması için fısfıs tedavisi gördü..mevsim geçişlerinde ya da teyzesinin kedilerine çok maruz kalınca tıkanıyor..fısfıs kullanıyorum..bir süredir ilacını kullanmıyor ama tekrar dr una götüreceğim çünkü şimdilerde yine sabahları burnu foş foş kalkmaya başladı..bir de işte bahsettiğim polen yeşillik vs korumaya çalışıyoruz orman bağ bahçeye gitmeyerek falan