Bebeğim 13 aylık ama neredeyse hiçbir şey yemiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum kafayı yemek üzereyim. Sadece emmek istiyor ve meme de o kadar sütte yok artık sadece arada yutkunuyor, ordan anlıyorum sütün az olduğunu. Zaten anne sütü de artık yetersiz ek gıda alması lazım biliyorum ama zorla ağzına çorba falan sokmaya çalışıyorum hemen çıkarıyor