Evlenmeden önce çalışıyordum evlenince bıraktım evlendikten sonra çok istedim çalışmayı ama eşim ihtiyacımız yok niye calisyorsun aslında var ama ona göre ihtiyaç yok sonra bebeğin dogdu kayinbabam çok calismak istediğimi ve üzüldüğümü görünce arkadisyla konuşmuş kreşi var arkadaşının görüştük adam da çok iyi biri getir bebeğini de yanına burda çalış dedi ama bebeğim daha bir yaşında ve elimi ayağımı bağlamış durumda evin işini yaptigimi minnet buluyorum kendime diğer çocuklara haksızlık olacaktı ben nasıl ilgileneyim diğer çocuklarla diye düşündüm ne olursa olsun benim bebeğim daha ağır basacakti biliyorum o yüzden bir sene erteledik çalışmıyorum yani rabbim yar ve yardımcınız olsun gerçekten çok zor ama onların geleceği için ugrasimiz