İyi aksamlar , benim oğlumda 11 aylıkken tam 3 hafta emmek istemedi ısırmıstı bende tepki vermiştim ondan korkmustu. Asla gelmedi uykusunda dahi ama sonra kendiliğinden emmeye basladı. Emzirme danışmanına sormustum sakın ısrar etmeyin diretmeyin ama teklif edin ara ara sağıp vermeye dewam edin öyle yaptım birde uykusunda emzir demişti. Sizde öyle deneseniz bir dönem oluyor öyle. Emen bebek kendiliğinden pek emmeyi bırakmaz demişti.