Selam arkadaşlar 👋 bebeğim 3375 gr, 50 cm dünyaya geldi. İlk hafta tamamen anne sütü aldı, Birinci haftanın sonunda 2900’e düşmüştü. O zamanki doktorum günde 3 kere 30 cc mama vereceksin, arttırma sakın hatta sütün artarsa mamayı bırak dedi. Benim de ilk çocuğum olduğu için mamayı da öcü gibi gösterdiği için o cahillikle doktorun dediklerini uyguladım, bütün gün memeye yapışık şekilde yaşadık. 1. Ay kontrolüne yakın artık kendimce doymadığını anlayıp mamayı günde 3 kere 60 ccye çıkardım. Ve 1. Ay kontrolünde bebeğim 3250 gr çıktı :( Hemen doktorumuzu değiştirip mamayı miktarını çok çok artırıp beslemeye başladım, 2.5 aylıkken 5 kilo oldu. Ayın 9’unda 3. Ay kontrolümüz var. Ve biz persentil tablosundan çok gerideyiz. O ilk ayı aklıma geldikçe, yavrumun aç olduğunu farkına varamadığımı düşündükçe kahroluyorum. Benim yaşadığımı yaşayıp sonradan kilo açığını kapatanlar var mı? Hep böyle geriden mi gideceğiz :(