Merhaba güzel anneler, oğlum yaklaşık bir yaşında ve formül mama tüketiyor. Devam sütünü kesmeyeceğim ama Herkes süte de alıştırmam gerektiğini söylüyor. Sizler süte ne zaman nasıl başladınız veya sevdirme yöntemleriniz nasıl oldu. Deneyimlerinize ihtiyacım var🤍