Kubraeren5 Arkadaşlar merhaba kızımın idrar kültürü sonucunda e.coli bakteri rastlanmış sonuç 5000 diyor yorumlamayı bilen var mi doktora yarın gideceğiz yardımcı olur musunuz
mihrosum Kubraeren5 bizde bugun idrar verdık Dr enfeksiyon var ıdrar kulturude istedi cumartesi cıkacak bakalım ne demek
zeynepzezee Kubraeren5 canım sağlıkçıyım, çocuk dahiliyeden detaylı tetkik bakılır bir randevu alın isterseniz
cengiz6799 Kubraeren5 aynı benimkide 2,5 aylık 37 günlükken başladı bu temizliğinede çok dikkat ederim canım cok sıkkın benim de senin ki kaç yasında
Elifce2 Merhabalar Bizimde idrarda lökosit 2+ yazıyor enfeksiyon varmı acaba daha sonuç göstermedik Wbc lökositde 13
cengiz6799 Elifce2 canım görüntü atabilir misin artık benım kızımda da olduğu için çok araştırdım çok dr değiştirdim bilgim var az çok
Elifce2 Birde uzayan sarılığımız var 2 aylık olduk hala devam ediyor sürekli kan idrar tahlili veriyoruz
Elifce2 cengiz6799 çok geçmiş olsun inşallah biran önce geçer. Bizimki +2 acaba dahamı yüksek enfeksiyonu :( Birde evdemi tedavi görüyorsunuz hastanede mi
Elifce2 cengiz6799 Merhaba Bugün sonuç gösterdik doktor temiz dedi idrar tahlili anlamadım Ama lökosit 2+ çıkmıştı İdrarda üreme olmadı fln yazıyordu idrar kültüründe
cengiz6799 Elifce2 37 günlükken hastanede tedavi gördül lökasit 204 dü damardan antibiyotik verildi şu an evde tedavi görüyoruz suprax kullanıyoruz sizinde çok yüksek değil muhtemelen antibiyotik ilaç tedavisi verecektir geçmiş olsun
cengiz6799 Mercosey temizlesek ayrı dert temizlemesek ayrı dert napıcagımı şaşırdım vallahi cuma tahlil vereceğiz inşallah sıfırlanır
Mercosey cengiz6799 amin inşallah. Nioli yağını iç çamaşırına damlatmak hem tedavi edici hem önleyici oluyor. Çocuklarda da nioli yağlı suda yıkanmış iç çamaşırı giydiriliyor ama bebekte kullanılır mu bilmiyorum isterseniz bi doktoruna danışın gidince