Reglim 3 4 gün gecikti test alayım diyorum yapayım evde eşimin izni yok yani izin vermiyor bende de para yok kendim gidip alsam banada para vermiyor bir iki gün daha durayım eğer yine olmazsam sağlık ocağına gidip kan vereyim diyorum acaba idrar yolu enfeksiyonu da bende var omu yoksa başka bişey mi ogrenmek istiyorum belirtiler baş dönmesi ara ara bulantı bazen çok bazen çok az ama baş dönmesi çok sık oluyor karın kasık ağrısı arada bacaklarıma vuruyor bildiğin regl öncesi ağrısından ama baş dönmem çok var hamilelik de olabilir diyor cevremdekiler ama ben pek sanmıyorum olsam hissederim ama yinede bı test yapmakta fayda var mesela hamilelik belirtileri nde göğüste ağrı falan yok yani çok nadir çok sık idrara çıkma ve boş boş akıntı var sizdeki hamilelik belirtileri nasıl başladı ve regliniz kaç gün gecikti