bananeabiya Denoooo ne kullanıyordun canım? Cerazette mi yoksa diğer doğum kontrol haplarından mı yasmin, diane gibi?
Denoooo bananeabiya 10 gün kullandım kasıklarım ağrıyordu huzursuz oldum bıraktım içmeyi sonra da adet olmadım saçma sapan bir düzen oldu
bananeabiya Denoooo hiç duymamıştım onu. Başta düzensizlik yapar o ilaçlar ama sonra düzelir bence sonuçta hormonlarla oynuyor. Eğer düzensizlik devam ederse doktorunuza gidin mutlaka 💐