ialbayrak98 aile hekimi önerisiyle bir çay kaşığı calpol verip gittim aşıyı olduk bitti hiçbir yan etki olmadı çok şükür. 4. ay aşısında da aynısı oldu. haftaya cuma 6.ay aşısı olcak o zamanda aynısını yapacağım. he birde 3 tane aşı olcak. koldan olan aşıyı yaparlarsa bazıları ayrı yapıyormuş banyo yaptırıp öyle gidin. 3 gün yıkamak yasak çünkü.