Kızlar merhaba,
Oğlum 6 ay 10 günlük. Özellikle sabah olmakla belijte ara ara sanki rol yaparmışcasına öksürüğü var. Kuru ve kesik kesik. Doktor ciğerini dinledi ve hiçbir şey yok dedi. Düzenli burnunu temizlerim doğduğundan beri ve ayrıca uyurken nefes alıp verme rahat ve öksürmüyor. Sizce sebebi nedir?