pnrecrn Arkadaşlar gece beslenmeyi kesmek için önerileriniz neler 17 aylık kızım var hala gece kalkıp süt veriyorum ve gerçekten çok yorulmaya başladım akışkanlık haline geldiğini sanıyorum buna çözüm olan varmı yazarsa çok sevinirim.