Silacnr011 Labioplasti ameliyatı olan veya olacak var mı ben yarın ameliyat olacağım. Ameliyat sonrası ağrı hissi çok oluyor mu spinal anestezi ile olacağımı biliyorum. Olan arkadaşlar serüveni anlatabilir mi ?