CEYLAN00 Kızlar 3 aylık bebeğim var sürekli saatlerce ağlama krizine giriyor çatlama noktasına geliyor tükendim artık Dr kolik dedi ama içim rahat değil öyle böyle değil ya napacagimi bilmiyorum😭yardım edin