Seliss54 Aklınız varsa alıştırmayın net. Sakın beni yanlış anlamıyın lütfen, oğlum 2.5 aylıkken covid oldu ve o an emziği bıraktı. Bir kaç defa denedim almadı, neyse dedim bıraktırması zaten zor iyi oldu. Oğlum 8 aylıkken çok kötü bir rahatsızlık geçirdim ve 1 hafta emziremedim oğlumu, o an emziği bir deneyeyim dedim tuttu. Şuan 17 aylık asla bırakmıyor 4 emzikle birlikte geziyoruz vermediğim zaman ağlıyor kıyametler kopuyor. Şimdiki aklım olsaydı asla ama asla alıştırmazdım