Anneko hiç korkmayın üzülmeyin bence. Icinizi rahatlatmak istiyorsaniz doktora gidin. Benim kuzenim 5 yaşına kadar kelimeleri hep bozuk söylerdi baya ve yaşına göre hep çok az konuşurdu 5 yaştan sonra düzeldi konuşması. Gorumcemin oğlu da küçükken travma mı ne yaşamış galiba 4 yaşına kadar hiç konuşmamış oda sonradan konuşmaya başladı konuşması da 2 3 yaşında çocuk gibiydi