minigiim 10-15 gün sonra ek gıdaya başlıyoruz Şu internette ki bebek tarhanası salçası pirinç unu vs satan markalardan en doğal en temiz içerikli olan marka hangisi öneriniz var mı kullanıp memnun kaldığınız yada
Minikkopya minigiim irmik tarhana pirinç unu yulaf unu yulaf ezmesi kemik suyu makarna hepsini e bebekten aldm hem organik hem internetteki fenomen markaların 3 de 1 i fiyata. Salça ve peynir kendim yapıyorum ve peynir altı suyu. Zeytinyağı da trendyoldan ayolis marka anne bebek serisi aldım asit oranı 0.1 diye.
edafmo minigiim ben makarna lütfen aldım alıyorum, bebek tarhanasi bebek muhallebisi Bebek iemigi ve tam buğday unu aldım ilk etapta. Şimdi ilerlediğimiz için çorbalar, sebzeli erişte Makarna ve şehriyelee almayı düşünüyorum Bebek salcasini evde kendim kapta biberdeb yaptım İlikli kemik suyunu lor peyniri ve peynir altı suyunu ve yoğurdunu da kendim yapıyorum
Mervelizaden Merhaba, ben bebeğim için og naturali tercih ettim. Bebek irmiği, tarhanasi, yulaf unu, yulaf ezmesi, pekmezi, bebe bisküvisi kullanıyoruz. Gayet memnunum.
minigiim Mervelizaden çok karşıma çıktı bu marka ama fenomenler ortaklık olduğu için çok guvenenedimm Siz ne zamandır kullanıyorsunuz
Mervelizaden minigiim 2 bucuk aydir kullanıyorum. Özellikle tarhana ve bebek irmigini. Gerçekten kurtarici oluyo. Ben sevdim tadı da güzel
minigiim edafmo biz de sadece mama ile besleniyoryz 3 ay 20 günlük 4.ay 10 -15 güne basliycaz İlk tadımları yoğurt patates havuç vs mi yaptınız
edafmo minigiim yok hayır. Ben yogurdu peyniri 3 gün denedim alerjen ihtimaline karşı, yumurtsyi da aynı şekilde. Anam babam usulü yaptım ben öyle üç gün deneme haşlama falan yapmadım pek