asrinhatasi ben burdaki hemşireler yapmıyor yapmıyoruz dediler demedim ki :) sağlık ocaklarının menenjiti yapmadığını biliyorum dedim tam emin olmamak kaydıyla. Belkide yaratılan algı takip etmedikleri yönündedir ama halkımız yapılmıyor olarak anlamıştır kulaktan kulağa da o şekilde yayılmıştır :) rota aşısı kolay ve ağızdan olduğu için yapabilirler ama menenjit nedense banada özel hastane aşısı gibi geliyor :)) yani ben takipli olduğumdan dolayı özelde yaptırdım orda bile iki hemşire bebeği sakinleştirerek vs uğraşıp yaptılar. Sağlıkocağında onca insan vs nasıl uğraşırlar bilemiyorum tabi