figfig Allah korusun bi yakalansa yaptırmayanların faydası olmaz canım. Onlar yaptırmadı diye kötü bişide değil bazıları @şı karşıtı. Bazıları yaptırmıyorum diyor neden diyorum pahalı diyor mesela.
Benmde ilk rota için araştırma içinde olduğum zaman kafam çok karışıktı bi gün kızımın enfeksiyonu için hastaneye gitmiştim dr a sordum hocam neden aşı takviminde yer almıyor neden özel yaptırmalı mıyım vs diye, oda bana yukarıya çık bak çocukların hepsi rotadan yatıyor hep serum tavsiyesi yaptırmanı öneririm dedi neden yurtdışında ücretsiz bizim ülkemizde paralı dediğimde direk eliyle para para işareti yaptı.
Çoğu anne benim gibi düşünüyor en azından hastanelik değil hafif atlatıyorlar bide bunun okul park vs dönemi var nasıl koruyacağız çocuklarımızı, ben tavsiye ediyorum Kİ kötü bişi olsa yurtdışından yada bi yerden muhakkak kokusu çıkardı, e bizde çocukken sürekli aşı oluyorduk okulda hatırlıyorsunuzdur. Olsaydı bizlere olurdu Allah korusun bişi olsa yaptırmadım demenin vicdan azabı daha ağır yinede siz bilirsiniz 💜