Meryela aynı durumdayım tam olarak anlattığınız şekilde bazen kendimi emzik zannediyorum 🙈 çok yorucu , yıpratıcı gerçekten. 1 yaşında ve azı dişlerini çıkarıyor daha fazla emmek , memede olmak istiyor. Ama dediğiniz gibi emzirmeyi bırakmak için erken sağlığı için. Ancak kesintisiz uyumaya ihtiyacımız var onların da bizim de. Dolayısıyla memeden kesmek değil de gece emmesini kesmek doğru olan. Doktorumuzun da fikri bu yönde. Şu an gücümü toplayıp evet bugün başlıyorum diyeceğim günü bekliyorum ki dişi patlatmasını ve mevsimsel nezle durumunun geçmesini bekliyorum aynı zamanda. Bir nevi uyku eğitimi olacak aslında , yani emerek uyumayı kesip desteksiz uyumayı başardığımızda gece emmesi de sonlanmış olacak. Siz de düşünebilirsiniz.