Arkadaşlar merhaba. Ben kızım 9 aylıkken ilk adetimi oldum. Daha doğrusu iki buçuk aylıkken bir kere oldum ve 9. Aya kadar bir daha da olmadım. Bu arada emziriyorum. İlk adetimden sonra tekrar 15 gün gecikti. Eşim hamile olabilir misin diye soruyor 😅 ama ben de hamilelik belirtisi asla yok. Düzensizlikten diyorum. Sizlerde nasıl oldu. Normal mi?