designermoms Merhaba kan almışlardı bebeğimden alerji için kontrolümüz haftaya baktım sonuçlar çıkmış anlayanlar bakabilir mi bazı değerler referans dışı ve internete yazdığımda çok kötü şeyler yazıyor acil bir doktora gitmeli miyim beklemeden :((
berna5225 designermoms hangi besinlere bakıldıysa onların da görüntüsünü atar mısın referans dışı olmasına çok bakmıyor doktorlar alerjik bünyesi olduğunu gösteriyormuş bize öyle demişti besinlerde nelere var ona bakıyorlar
berna5225 designermoms onlar yüksek çıktığı için değerler öyle korkmayın ama yine de içinizde kalacaksa götürün
designermoms berna5225 bugün götürdüm alerjisi olduğu için öyle çıkmış korkulacak bir şey yok dedi doktor içim rahatladı teşekkür ederim