Bzkrt1 Merhaba. Bebeğim mama kullanıyordu ama artık kullanmıyoruz. 14 kasımda açtık açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. Evolvia 1 numara. İhtiyacı olan varsa ulaştıracağım. Çok az kullanıldı,gerisi duruyor.
Tuba Bzkrt1 birisinden okumuştum dışarıdaki kediler de mama içebiliyormuş hazırlayıp koyabilirsin dışarıdaki kedilere🤗