cengiz6799 bizde sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyoruz 🤦♀️ . Önce hastanede yattık , sonrakinde ilaç kullandık . Şimdi yarın yine idrar tahlili vereceğiz . Nefroloji doktoru gebeyken çok mu enfeksiyon oldun dedi . Bende de kronik , ondan olmuştur yakından takip edelim dedi. Hiç moralinizi bozmayın böbreklere zarar vermediği sürece ilaçla tedavi edilir 🙏 geçmiş olsun bu arada 🌸