Merhaba Hanımlar, burası nasıl bir yer bilmiyorum hem selam vermek hem de danışmak için ilk kez yazıyorum:) kızım 14 aylık yaklaşık 10 gündür burun tıkanıklığı var, çok zor temizlettiriyor artık travma olacak diye zorlamak istemiyorum ama bu şekilde zor uyuyabiliyor ağzında da emzik olduğu için. Bir öneriniz var mıdır acaba? Özellikle de burun temizleme konusunda ağlatmadan korkutmadan mümkün müdür acaba? İyi akşamlar herkese🥰