Tucesahnnnn Bebeğim 6 aylık geceleri çok güzel emiyor ama gündüz ya çok az emiyor ya da hiç emmiyor. Gündüz beslenmemizi genelde mama ve ek gıdayla destekliyoruz. Şimdi Hipp emziren anne çayı aldım kullanıp fayda gören var mı ????