Lansinoh, tahin yağı, gümüş kapak, kendi sütüm, zeytinyağı ne kullandıysam geçmedi geçmiyor çözüm bulan var mı tükenmiş hissediyorum.. Bebeğim tam kavrayamiyor mu ben mi tutturamıyorum bilmiyorum kahverengi kısmın çoğunluğunu vermeye çalışıyorum o ise kafasını çeke çeke yine uca getiriyor böyle olduğu için mi geçmiyor. Ne yapacağım bilmiyorum çok çaresizim