EmineGneDemir ikos58 benim oğlumun kilosu iyi oyüzden çökmeye başladı ama banyoda yıkarsanız küvetin giderini açarsınız pis su akar ozaman içine çöksede file temiz kalır 🤗
ikos58 EmineGneDemir benımkı bıraz tontıs. Banyomda kuvet yok normal ufak dusakabın o yuzden mecbur salonun ortasında yıkıyoruz 😀 ama ıste o ınce fıle cokuyor artık kopuklerden alsam daha yuksekte kalırmı dıye dusunuyorum
Akin Alminam devi bebe desenli banyo filesi doğduğunda beri kullanıyorum cokta memnunum e bebekten almistim
Feri ikos58 Aynen herşeyi önce odaya taşı sonra banyoya taşı hepsini yıla kurusun kaldır küçücük duşa kabin bazen ben bile daralıyorum
EmineGneDemir ikos58 canım benim de küvet değil banyo normal duşa kabin bebeğin küvetinin giderini açıp içine koyuyorum
Edaa Ben kirli suyun birikip küvette kalmasını sevmediğim için sadece bir buçuk ay kullandım küveti.Kızım şuan 7 aylık içi köpük dolu filemiz var markası Sevibebe.Duşakabinin içine yere seriyorum zaten yumuşak oluyor üstüne yatırıyorum kızımı yıkıhorum kirli suda birikmiyor akıyor gidiyor.Kızım da banyodan zevk alıyor rahat olduğu için