Bizde bebeğimde yaşamıştık. Bazen sütüm çok olurdu, gözlerinden anlardım hep. Rengi beyaza dönerdi. Bazense çok stres yapardım, o zamanlar sütüm azalırdı. Açlığı da tetiklerdi bu durumu. Mama kullanmadan hallettik ama biz. Bolca bolca sürekli emzirdim. Gece gündüz sürekli. Üç saate bir en geç emzirirdim. Böylece böbrekleri bilirubini süzerek atarmış. Bizim şansımıza kürk gün civarı geçmişti