Arkadaşlar ilk çocuğum da hiç böyle olmamıştı hafif huzursuzluk ateş olmuştu bugün ikinci çocuğuma yaptırdım aşıyı çocuk ağlamaktan morarıyor asla sakinleşmiyor sabah ve akşam olmak üzere iki kere calpol verdim ama hiç faydası olmadı katıla katıla ağlıyor susmuyor meme istemiyor uyuyamıyor normal mi başına gelen var mı? Ne yapacağımı şaşırdım