Merhabalar kızlar Sma 2numara optiro kullananlar varmı benım kaynanam 1kiloluk almış kutunun için 2paket var kutunun ağzını açmış adama geri iade edememiş paketler kapalı kayserı Melik Gazi de oturan varmı 430 aldık 300satarım alan varsa bana yazabilirmi benim oğlum comfort kullanıyor DİE satıyorum