Zehosa merhaba postunuzu gördüm rahatladım. Ayin 11inde 18 aylık olacak oğlum ve yürümüyor. Sıralıyor, duvarlara tutunup kalkıp yürüyor, tek elimizi tutup yürüyor hatta yürüme arkadaşı ile adeta koşuyor ama ellerini bırakamıyor. Çok korkmaya başlamıştım ki rahatladım. Bizimde emekleme 13 14 aylık falandı başladı yani geç. İnşallah kısa zamanda yürür cok stres yapmaya başladım 😔