Mamadan ve emdiginden su ihtiyacını karsilar demisti doktorumuz. 4 aylikken de su vermeye başlamami söylemişti. Siz de doktorunuza danisin.
Bence kaynamis ilinmis sudan 1 2 cay kasigi verilebilir, fazla kati olmaya gerek yok, sonucta mamayi da su ile yapiyoruz diye dusunuyorum. Tabii bebeginiz cok kucuk degilse