Kızlar bugün aktar bebeğimin öksürüğü için udi hindi yağı önerdi ama ilk kez duyuyorum kullanan var mı bebeğim 1 yaşında aktar kullanabilirsin dedi ama internette 2 yaş altı için uygun değildir diyor? Kullananan ve bilen arkadaşlar yardımcı olur musunuz?