Kızlar sizlere birşey sormak istiyorum. Bebeğim 3.5 aylık ilk defa dün regl oldum. Bebeğim 2 gündür emmiyor böyle kendini geri atıyor. Araştırdığımda reglken sürün tadını değiştirdiğini okudum. Acaba bu sebepten mi yoksa başka bi sebebi mi olabilir başına gelen var mı acaba