Kızlar oğluşum bir aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum çünkü sütüm yetmiyor ve ağlıyor yavrum ben ilk başlarda 30 CC vermekle başladim baktım bitiriyo ve emmeye devam ediyo 60 a çıkardım yine aynısını yapiyo şu an 90 veriyorum onu da bitiriyor acaba fazla mı veriyorum sonradan kusma gibi bir durum da olmuyor bu arada