Bebegimuyumuyorr Ben kademeli olarak kesmiştim.Gündüzleri vermedim oyaladım zaten çalışıyorum.Baden dişleri çok kaşınınca salatalık,armut falan verdik eline.Geceleri ilk gün emzirerek uyuttum sonra 1 kere verdim daha vermedim.Ertesi gün sadece emerek uyuttum.Ondan sonraki gün tamamen vermedim.Zor oluyor evet ama sizin kararlı olmanız gerekir.Ben ilaç kullanacağım için acele ettim yoksa bunu zamana yayabilirsiniz.Emzik tutmayan bir bebekti bu sürede arada aldı ağzına dişlerini kaşıdı bıraktı.Sabır taşı denedim ama ona rağmen emdi göğsümü kızım.Göğsümüde pompayla değil elimle sağdım günde 2-3 kere .Bebek emmedikçe sütte azaldı.Memeyi bıraktıktan sonra 3.gün sağmayı bıraktım