annesininkuzusu27 Arkadaşlar çocuk camdan bakabilsin istiyorum dışarı ilgisini çekiyor . Alçak olursa olmaz gibi. zar zor yeni araba sevmeye başladı zaten
Emeltugkan7 annesininkuzusu27 Ben joie I-spin 360 aldım yüksek dışarıyı görebiliyor,hemde adac puanı iyi.Guvenlik açısından çok iyi yan darbe koruma sistemi falan var hemde 360 derece dönüyor 🌼
Semaaa39 annesininkuzusu27 besafe ısofıxli öneririm. 4 aylıkken aldık. Hem camdan dışarıyı izliyor. Hem 3 kademesi var. Hemde adac testli. Daha ne olsun :)
Semaaa39 Emeltugkan7 360 derece dönenlerde adac puanı sadece geriye yatış pozisyonu için geçerlidir. Öne bakarak gittiğinde adac puanı olmuyor malesef