Merhaba eğer mümkünse fizyolojik suyla değilde normal suyuyla yapın sağlık bakanlığı fizyolojik serumlarin çoğunu toplatma kararı almış ne kadar doğrudur bilmiyor ama iyice araştırın lütfen benimde bebeğimin 20 günlükken burnu tikanmisti nefes almakta baya zorlanıyorum şırınga ile sıktım rahatladı