Ogzshn ben kullanıyorum henüz 6 ay oldu taşınalı ama araya toz birikmiyor bence . Çünkü benim alerjim var ev sıfırdı ve ben defalarca inşaat tozunu arındırana kadar hapşırıp durdum arınınca sorun kalmadı. Çalıştığım için 2-3 güne bir süpürüp haftada 1 siliyorum evi araya toz girer mi diye hiç düşünmedim 😅😅😅