Oğlum 2ay 25 günlük kendi kendine huy edindi 4.5 gündür hep saat birde uyanıp kendi kendine konuşuyo oynuyo uyumak istemiyor gündüz yorulduğum yetmezmiş gibi gecede dinleyemiyorum benim gibi olanlar varmı nasıl düzeltebilirm. Hiç tepki vermiyorum lambayı açmıyorm karnını doyurup bırakıyorm uyumuyo gerçekten sabrım dayanmıyor artk