Minikkusuumm bu devirde caldirdigin hicbiseyi geri alamazsın malesef. Evime hırsız girdi eşimin telefonu saati paraları falan aldı. Hırsızı buldular , telefonun kimde olduğu adresine kadar belli ancak bişey yapılamıyor oda o kişiye sattı sanırım. Geçen aylardada telefonumu aldılar kucağımda çocuk taşırken cebimden. Polise gittim ama bişey olmayacağını bile bile gittim yani. Hala bir ses yok bütün hatıralarım içindeydi. Tukureyim böyle ülkenin adaletine yani.