Kızım 3 ay , 3günlük ve kolik bi bebek her akşam aynı saatte ağlıyor resmen kriz geçiriyor. O saatlerde, asla beslenmeyi ve emmeyi de kabul etmiyor. Fransa’da yaşıyoruz Türkiye’ye annemlere geldim burda ki doktor bebeğimin cildine baktı pürüzlü ve kabarcıklar vardı Fransa’da doktor bu durumun normal olduğunu söylemişti özel şampuan yazmıştı ama burda ki doktor dedi ki pehriz yapacaksın , süt ve süt ürünleri asla tüketmek yok dedi . Bebeğime de raporlu mama yazdı (Aptamil Pregomin) benimle aynı şeyleri yaşayan anneler var mı ? Ne gibi bi süreçten geçerim ? Bide 18 aylık oğlum var çok zor oluyor 😔