Kızlar bebeğime sütümü sağıp biberonla vermeyi planlıyorum bi süre sonra ilaca başlicam çünkü bi süre sonra mama vericem yani anne sütünü buzluktan çıkarıp mama ısıtıcıda ısıtabiliyor muyuz yoksa sadece mama için mi geçerli ? Gerekli mi gereksiz mi kullanan var mı ?