Merhaba hanımlar 1 aylık kızım kolik Mestil ve biogaia kullanıyoruz. Gece olan sancı ağlamaları artık gündüzleride olmaya başladı uykudayken uyanıkken sürekli ıkınıyor bunu damlalar yapıyor olabilir mi ufak bir araştırma yaptım yalancı sancı ıkınma yapıyor diye ama tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz ?