Kızlar oglum 5.5 yaşında devlet okulu anasınıfına gidiyor. oyuna dalmış, baya altına kaçırmış kıyafetler çok islak. Okuldan alırken öğretmen geldi yanıma birazcık kaçırmış değiştirdik dedi çantasında yedek kıyafetler vardı. şaşırdım bende aa tamam hocam teşekkürler falan dedim. Normalde hiç böyle olmazdı çok su içecek içmiş. Suyunu çok doldurmamayı düşünüyorum çünkü yemek yanında içecek de içiyor. Bu durum öğretmen için normal mi ? Yani tekrar mesaj atmalı mıyım hocam çok su içmiş kusura bakmayın tekrar teşekkür ederim diye. Anasınıfı öğretmenlerine sorayım böyle şeyler yasadiniz mı. Oğlum da sorun yok yetişememiş ama öğretmen değiştirmiş üstünü falan o yüzden biraz çekindim