umosko egecimherseyim 32 gün oldu hala acıyor benimde alt karnım içerideki dikişler veya ugraşıldı sonuçta diye düşünüyorum
NmalkoC egecimherseyim çok zorlamayın baya sürede olmuş aslında ben meesela 1 hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim hiç ağrı falan kalmamıştı
birbeyazoglanbirkarakiz İlk çocukta ağrım çok sürmedi ama ikinci çocukta 3 ay sonra yavaş yavaş geçmeye başlamıştı tabii yine de muayene olmanda fayda var
Duyulurum egecimherseyim yakında geçer, siz dikkat edin yine ağır kaldırmaya, karnınıza darbe almamaya.