Hnm-123 Merhaba ben doğum sonrası adet görmeden kırkıncı gün taktırdım.
Adetken taktırmanın ana nedeni, rahim ağzının daha açık durumda olması. Ancak doğum yapalı çok uzun zaman olduysa, aman aman bir fark olacağını zannetmiyorum.
Evet pozisyon aynı doğum pozisyonu ile. 1 dakika süren rahatsızlık verici ama acıtmayan bir işlem.
Taktırın rahat edeceksiniz. İkiden sonra korktuğum için taktırmadım, sonuç prezervatif ile korunmaya devam ederken doğan üçüncü bebek. 😶🌫️