cinarinannesiiii Merhaba Kızlar 2.5 yaşında oğlum dün bu saatler de 2 kere ishal gitti sonra bidaha olmadı sabahta kakası normale dönmüştü biraz tekrar ishal gitti bir öyle bi böyle oluyor sizce neden olabilir
ecosummm cinarinannesiiii ben de burda bekleyeyim benim kızım da dün su gibi yaptı sonra normal anlamadım
MimozaYT cinarinannesiiii bebeklerde salgın varmış 10 günü geçti benim oğlum bı ishal bı değil Dr da bişe bulamadi
ak1905 cinarinannesiiii benim oğlumda öyle 2yas. 2-3 aydır ara ara ishal oluyo doktor da anlamadı kaka tahlilinde de bişey yok ishali çok aşırı olursa iki üç gün probiyotik kullanıyorum geciyo yani şaşırdım artık napym diye. En son bı kase yogurt yarım muz içine de biraz pirinç unu koydum zor zahmet yedirdim ishal kesildi üstünden bı hafta geçmedi ama bakalım ne zaman ishal olacak tekrar