Biraz alışveriş yapayım kışlık 3 5 alayım dedim lcw de ne fiyatlar öyle, bi tayt bi sweatshirt aldım 480 tl ödedim.. Allahtan geçen kış sonu 2 kazak aldım bi baharlık pijama aldım başka bişey almadım.sizler nerelerden aldınız yaptınız mı kışlık alışverişlerinizi (civil ürünlerini beğenmiyorum) genelikle lcw den alıyordum hep